smartstudent

ÎNTREBĂRI FRECVENTE

Ce este cardul SmartStudent?

Smart StudentCard este legitimația studenților din Târgu Mureș, cu vârsta până la 35 ani. Legitimația este emisă în format fizic dar și virtual, așa că o vei avea mereu în smartphone-ul tău prin intermediul aplicației SmartStudent. SmartStudent Card este partener al proiectului European Youth Card, ceea ce ii oferă recunoaștere la nivel european iar ție, în calitate de posesor, îți va oferi acces la o vastă rețea de reduceri și beneficii atât în România cât și în restul țărilor de pe continent.

Ce acte am nevoie pentru obținerea cardului SmartStudent?

Pentru a putea obține leghitimația SmartStudent trebuie sa îți faci cerere pe www.smartstudent.ro sau prin intermediul aplicației SmartStudent Trebuie să vii la sediul nostru din cadrul Casei de Cultură Mihai Eminescu, str. Nicolae Grigorescu, nr. 19, împreună cu următoarele documente; copie carte de identitate și copie carnet de stundet vizat pentru anul unversitar în curs sau adeverință de la universitate.

Ce reduceri am cu SmartStudent Card în Târgu Mureș?

Ai acces la zeci de reduceri în Târgu Mureș! Food&Drinks, beauty, health, entertaiment, transport, fashion, fun și multe altele. Printre partenerii noștri se numară Cofetăria Emanuela, Bear King, Velvet Club, AMdent House, Auto Volan, si mulți alții.

Ce reduceri am cu SmartStudent Card în România?

Sunt sute de reduceri la care ai acces! Teatre, fashion & beauty, cărți, săli de sport, școli de șoferi, transport, articole de home & living, cafenele, servicii, electronice și electrocasnice și multe altele Super branduri oferă reduceri posesorilor de BYC : IKEA, H&M, Worldclass, Sephora, Answear.ro, Booking.com, Adobe, etc

Cum procedez să obțin aplicația?

Este foarte simplu! Deschide Magazin Play sau App Store ne cauți după nume SmartStudent și descărcați aplicația cu logoul nostru!

Ce e-mail și parola trebuie introduse la logarea din aplicație ?

La completarea pașilor din rubrica de pe site Vreau Card, la primul pas ați introdus o adresă de email și o parolă. Acestea sunt cele care trebuie să le folosiți.

Cum procedez să îmi activez contul ?

Pentru a vă loga în aplicație după înscriere este nevoie să vă prezentați cu actele necesare la unul din punctele de eliberare a cardului fizic pentru activarea contului creat.

De ce întâmpin o eroare la logare în cont ?

Logarea în cont este posibilă doar după activarea contului la unul din punctele noastre fizice. În cazul în care persistă eroarea la logare sunt doar două situați întâmpinate : 1. Mail-ul folosit la înscriere nu coincide cu cel folosit la logarea actuală; 2. Parola utilizată la înscriere nu coincide cu cea folosită la logare. Pentru remedierea acestei eroare situați se apasă butonul de resetare parolă sau soliciți ajutorul unui operator de-al nostru din oricare locație fixă de eliberare a cardului.

Ce poză trebuie să încarc pentru completarea cereri online ?

Poza încărcată trebuie sa fie de tip "Selfie" ea va apărea pe legitimația fizică ulterior. În baza acelei poze veți fi recunoscuți ca titular al cardului fizic.